Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli przy danym produkcie na czerwonym tle widnieje opcja "do koszyka" to znaczy, że jest on dostępny i można go zakupić. Jeżeli jednak w okienku widnieje opcja "powiadom o dostępności" to znaczy, że produktu nie ma w magazynie i nie można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.

W jaki sposób dobrać odpowiedni kolor torebki?

Obok zdjęcia danego modelu torebki znajdują się wersje kolorystyczne. Po kliknięciu w boks "Dostępne kolory" i wybraniu koloru pojawia się zdjęcie torebki oraz stan jej dostępności.

W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?

Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.

e-mai:sklep@barberinis.pl

tel.504199121

tel.504199123

Jak uzyskać rabat?

Wszelkie informacje o obowiązujących promocjach oraz rabatach wysyłane są mailowo po zapisaniu się do naszego newslettera. Po zapisaniu się do newslettera przesyłany jest mailowo bon powitalny o wartości 40zł.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.

Telefon: 504199121 lub 504199123

E-mail : sklep@barberinis.pl 

Jakie są akceptowane formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym, szybkim przelewem, blikiem przez serwis DotPay. Preferowany sposób płatności należy wybrać podczas składania zamówienia.

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:

- w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych,

- w przypadku firmy kurierskiej Inpost jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14dni. O takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską oraz za pośrednictwem kuriera DHL. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie: https://barberinis.pl/pl/i/Koszty-dostawy/13

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

Czy można zamówić inne kolory produktów?

Wszystkie kolory dostępne w naszej sprzedaży przedstawione są na stronie. Jeśli jakiś kolor nie jest zaprezentowany, to znaczy, że nie jest u nas dostępny. Jeśli na stronie nie jest dostępny dany kolor torebki można sprawdzić możliwość jego domówienia kierując pytanie na adres e-mail: sklep@barberinis.pl 

Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formy płatności?

Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Tel. 504199123

Czy można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z Biura Obsługi Klienta.

Tel. 504199123

W jakim czasie można dokonać zwrotu zamówionego produktu?

Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany oraz dołączyć do przesyłki i odesłać do nas wraz z produktem.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Przesyłki należy odsyłać na nasz adres:

P.P.H.U. LIDER

UL.LEŚNA 7D

32-087 BIBICE

W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Zwrotów dokonujemy w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki na wskazany przez klienta nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu DotPay, zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto z którego została dokonana wpłata.

W jaki sposób dokonać reklamacji zakupionego produktu?

Reklamacji produktu można dokonać w ciągu dwóch lat od momentu zakupu. W tym celu należy opisać wadę będącą przyczyną reklamacji i opis wraz z reklamowanym produktem przesłać na nasz adres:

P.P.H.U. LIDER

UL.LEŚNA 7D

32-087 BIBICE

Do opisu należy dołączyć również dowód zakupu. Jeśli nie posiadają go Państwo należy podać dane kupującego umożliwiające zlokalizowanie go w naszym systemie.

Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4.69 / 5.00 (16 opinii)
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij