do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Torby, torebki, portfele - damskie i męskie

Producenci
Promocje
Torebki kuferki skórzane - Barberini's
Torebki kuferki skórzane - Barberini's
349,99 zł 229,99 zł
Torebki damskie skórzane - Barberini's
Torebki damskie skórzane - Barberini's
329,99 zł 249,99 zł
Listonoszki damskie klasyczne - Barberini's
Listonoszki damskie klasyczne - Barberini's
139,99 zł 129,99 zł
Kuferki damskie klasyczne - Barberini's
Kuferki damskie klasyczne - Barberini's
319,99 zł 299,99 zł
Aktówki męskie skórzane - Barberini's
Aktówki męskie skórzane - Barberini's
369,99 zł 299,99 zł
Ekskluzywne listonoszki skórzane - Barberini's
Ekskluzywne listonoszki skórzane - Barberini's
269,99 zł 249,99 zł
Skórzane torebki damskie - Barberini's
Skórzane torebki damskie - Barberini's
349,99 zł 299,99 zł
Barberini's - duże torby skórzane damskie
Barberini's - duże torby skórzane damskie
349,99 zł 297,49 zł
Portfele damskie - Barberini's
Portfele damskie - Barberini's
119,90 zł 99,90 zł
Modna listonoszka skórzana damska - Barberini's
Modna listonoszka skórzana damska - Barberini's
199,99 zł 169,99 zł
Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli przy danym produkcie na czerwonym tle widnieje opcja "do koszyka" to znaczy, że jest on dostępny i można go zakupić. Jeżeli jednak w okienku widnieje opcja "powiadom o dostępności" to znaczy, że produktu nie ma w magazynie i nie można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie.

W jaki sposób dobrać odpowiedni kolor torebki?

Obok zdjęcia danego modelu torebki znajdują się wersje kolorystyczne. Po kliknięciu w wersje kolorystyczną pojawia się zdjęcie torebki oraz stan jej dostępności.

W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?

Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.

e-mai:sklep@barberinis.pl

tel.504199121

tel.504199123

Jak uzyskać rabat?

Wszelkie informacje o obowiązujących promocjach oraz rabatach wysyłane są mailowo po zapisaniu się do naszego newslettera. Po zapisaniu się do newslettera przesyłany jest mailowo bon powitalny o wartości 30zł.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.

Telefon: 504199121 lub 504199123

E-mail : sklep@barberinis.pl 

Jakie są akceptowane formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym lub przez serwis DotPay. Preferowany sposób płatności należy wybrać podczas składania zamówienia.

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:

- w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych,

- w przypadku firmy kurierskiej DHL jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14dni. O takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską oraz za pośrednictwem kuriera DHL. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie: https://barberinis.pl/pl/i/Koszty-dostawy/13

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy.

Czy można zamówić inne kolory produktów?

Wszystkie kolory dostępne w naszej sprzedaży przedstawione są na stronie. Jeśli jakiś kolor nie jest zaprezentowany, to znaczy, że nie jest u nas dostępny. Jeśli na stronie nie jest dostępny dany kolor torebki można sprawdzić możliwość jego domówienia kierując pytanie na adres e-mail: sklep@barberinis.pl 

Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formy płatności?

Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Tel. 504199123

Czy można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z Biura Obsługi Klienta.

Tel. 504199123

W jakim czasie można dokonać zwrotu zamówionego produktu?

Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany oraz dołączyć do przesyłki i odesłać do nas wraz z produktem.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Przesyłki należy odsyłać na nasz adres:

P.P.H.U. LIDER

UL.LEŚNA 7D

32-087 BIBICE

W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Zwrotów dokonujemy w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki na wskazany przez klienta nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu DotPay, zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto z którego została dokonana wpłata.

W jaki sposób dokonać reklamacji zakupionego produktu?

Reklamacji produktu można dokonać w ciągu dwóch lat od momentu zakupu. W tym celu należy opisać wadę będącą przyczyną reklamacji i opis wraz z reklamowanym produktem przesłać na nasz adres:

P.P.H.U. LIDER

UL.LEŚNA 7D

32-087 BIBICE

Do opisu należy dołączyć również dowód zakupu. Jeśli nie posiadają go Państwo należy podać dane kupującego umożliwiające zlokalizowanie go w naszym systemie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl